zondag 21 juni 2009

Dopeling Kyan

Vandaag een mooie en belangrijke dag!! Kyan wordt gedoopt!!

Welkom op mijn groot feest!
Feesten jullie maar ik geniet bij mama en slaap wel verder ;).


Iedereen is van de partij:



Mijn allerliefste zusjes ook natuurlijk:


Aidan is ondertussen op verkenningstocht:



Hij mocht zelf bij onze lieve pastoor





En natuurlijk mocht ik bij mijn lieve meter op de arm voor het komende water ;)




Hij kreeg er geen genoeg van, onze pastoor was er ook echt van aan't genieten



Mijn grootste zus Yana mocht samen met mijn peter de kaars aansteken:



En dan slapen we ook verder op de arm van mijn fiere meter:



Mijn peter is ook mijn vlindertje gaan ophangen

En mijn mama, papa, meter en peter maken het nog eens officieel ook, geweldig!!



En mijn grote broer wacht even bij bompa:


En daarna feesten we lekker thuis verder, eet smakelijk!
Iedereen heeft zijn best gedaan, maar het was onmogelijk om alles op te krijgen.
Mijn papa had gezorgd voor lekkere broodjes, en Moeke voor de lekkere groentjes. Smullen hebben ze allemaal gedaan ;).



Voor iedereen naar huis gaat krijgt iedereen natuurlijk nog een mooi aandenken mee:



2 opmerkingen:

Miriam zei

Proficiat!

(wat een mooie ringsling!!)

Groetjes,
Miriam

Marjon zei

Gefeliciteerd!
En wat ziet dat er allemala prachtig uit.