woensdag 13 mei 2009

Welkom Kyan!!

Het nieuws waarop iedereen heeft moeten wachten:
Ons Zoontje is vandaag om 14u14 geboren!!
Hij luistert naar de naam Kyan, hij weegt 3kg990 en is 52cm groot.

Het was een heel zware en moeilijk bevalling waarbij zijn navelstreng volledig rond zijn nekje verstrengeld zat. Toen hij pas geboren was, liep de gyneacoloog naar buiten met onze zoon om hem zuurstof toe te dienen. Dat was enorm schrikken! Maar nu stelt hij het super goed!
Nu rustig bekomen, lekker dicht bij mama!

2 opmerkingen:

Miriam zei

Proficiat met jullie zoon en broertje!! Wat een mooi manneke zeg en een flinke vent met zo'n gewicht.

Geniet ze!
Groetjes,
Miriam

atelierlemlem zei

Van harte gefeliciteerd met jullie superventje! Ik had al een tijdje niet meer op je blog gekeken dus ik reargeer wat te laat, maar jullie zien er allemaal heel gelukkig uit hoor! Wat heerlijk dat alles goed met hem gaat. Ik heb ook een zoon die één maal de navelstreng om zijn nekje had zitten en één zoon die hem er zelfs twee keer om had zitten. Maar ik ben thuis bevallen en de verloskundige was zo handig; tijdens de geboorte wipte ze de streng over zijn hoofdje en ik heb er niets van gemerkt. Mijn moeder was er bij en die was wel geschrokken, maar de babies ademden nog niet (de hoofdjes waren er nog net niet uit) en hadden gelukkig geen zuurstof nodig.
Veel geluk toegewenst allemaal!